torsdag 6. februar 2014

Kom og bli med! :-D



Jeg har vært så heldig å få bli en del av teamet til

De sier: 
"Målet er å hjelpe ett barn. Deretter skal vi hjelpe ett til. 
Og slik skal vi fortsette! Vil du også hjelpe?"


Den er laget helt på frivillig basis, 
ikke AV Amadia International, men TIL dem. 

Bidra med hvor mye du vil og hva du vil. 
Om du bare vil støtte gruppen ved å følge oss, samt innimellom spre ordet, så er det også kjempekoselig! 

Jeg håper at vi sammen kan bidra til å kunne hjelpe Amadia International ( tidligere Varme små hjerter) til å nå enda flere. 

Strikke, hekle og sy! 
Strikker og hekler du, så vil jeg absolutt anbefale å bruke ull.
Alpakka- garn kan loe en del, så det anbefaler jeg ikke å bruke til prematur-klær.
BRUK gruppen, og post veldig gjerne bilder av alt dere lager,
før dere sender det avsted.  ---> Skravle, spørre vise frem osv. 

Adressen som klærne kan sendes til, finner du inne på gruppen.

NB!
Jeg har også laget arrangementet *Bestemorruter til Amadia!*
Her: https://www.facebook.com/events/188141051397259/

Disse rutene kan dere sende til meg, så hekler jeg dem sammen og videresender dem. 

Adressen min finner du inne på gruppen.

Stoooor klem fra Torunn! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3