søndag 27. april 2014

TV2 Og God Morgen, Norge!


I forbindelse med OL 2014 ble oppsto det jo en viss luedille...
Jeg har jo siden min MonAmi på fb, og en tilhørende nettbutikk.
Der tar jeg en del bestillinger,
og da ble det selvfølgelig laget en del av disse luene. :-)
Nå har jeg fått fordøyet hele opplevelsen, og kom på at jeg har jo ikke skrevet om det her??
Hmmm...


Dette var i februar...
Jeg hadde altså vært på nattevakt, og ble plutselig vekket av at telefonen ringte.
Flaks at jeg nettopp denne dagen hadde glemt å sette den på lydløs.. :-P
Jeg trodde jo selvfølgelig at noen tullet med meg, 
da damen presenterte seg 
-og sa at hun ringte fra TV2!
Men jeg forstod jo raskt at hun var seriøs.. :-D
Hun hadde googlet OL- luer og kommet inn hit i min vesle blogg.
Om jeg ville komme inn i studio??
*Host* 
Jeg spurte om jeg kunne få tenke liiiiittegrann på det..
Om jeg hadde mulighet 
- og om jeg TURTE???? 


Jeg ringte min gode venninne Barbro, og hun stakk med!
-Juhu!!
Gode venner er GULL!
Så vi satte kursen mot Oslo.
*Grøss - gru og jippi?*


-----Hva HAR jeg GJORT???----
Kvelden i forveien, i Oslo.
Måtte jo se hvor i all verden vi skulle møte opp neste morgen...


Fra hotellrommet som TV2 ordnet.
Mann uten bukse på veggen??? :-P
Hahahaha!



Før sminken... Meldinger i massevis på telefonen. :-D
En rar stemning på 'venterommet' , der alle som skulle på tv var litt smånervøse.


Her satt jeg og spekulerte på hva de i det hele tatt kunne komme til å ville snakke om.
-For det hadde jeg egentlig ikke veldig peiling på.. :-P
Kom nettopp ut fra sminken, der blomster-Finn og Erna Solberg også ble fiffet opp av 
noen helt skjønne sminkør-damer.
Nervene steg litt til - da de sa at joda, det er vel sånn minimum 500.000 mennesker 
som ser på programmet denne morgenen...


Dette var den andre damen som skulle være med i innslaget.
Hun er trendforsker.
Ja, og hun hadde dilla på luene hun også. :-D


Sååååeeeehhh...her satt man da.
Varmt, masse inntrykk og beskjeder
- og ikke minst NERVER!
Men utrolig koselige programledere!




Her var jeg kommet tilbake på hotellrommet.
Blid som ei sol, passe overtrøtt, lettet og klar for å hjem til Mandal igjen,
- og en telefon som var helt tivoli.
For en respons! :-D

At det var gøy å ha vært med på?
-Oh Yessss!

Dagen derpå satte jeg meg ned med kaffekoppen(e) og gikk gjennom 100-vis av tilbakemeldinger.

TUSEN takk for at dere heiet på meg inne på sidene mine på fb: 
og på mail, sms og tlf.

Ha en herlig, kreativ dag videre! 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3