lørdag 28. mars 2015

CandyFlossLue?




Jeg er nok aller mest glad i å hekle.
Det viser seg i telleren min i sidemenyen her. :P
Luer er også en stor favoritt, viser det seg.
Men bruker jeg særlig lue selv?
-NOPE! :P

Jeg burde definitivt være flinkere.
I hvert fall på de kaldeste dagene vi har.

Jeg bruker ofte pannebånd, da. :)

Denne luen er laget til en eller annen, et eller annet sted i verden.
Jeg startet opp gruppen Handicrafts Made With Love 
inne på facebook for ca ett år siden.
Der ble vi raskt flere, 
og vi ønsker stadig nye medlemmer velkomne der inne. :D
Vi lager klær for Amadia International.
Mer info finner du inne på gruppen, dersom det høres intr ut.

Det er ingen plikt til å bidra, vi er glade for støttemedlemmer også. :D

Men de som vil, kan bidra med akkurat det de vil,
i hvilken størrelse du vil og uansett garnkvalitet. :-D

Flere luer kommer! :P


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3