fredag 4. september 2015

Ny bok og nystrikket pilotlue!




Denne luen ble født i går kveld.
Strikket etter Klompelompe sin oppskrift, og garn er merino fra Sandnesgarn.
Str 6-12 mnd.

Det gikk med akkurat et nøste garn.
Jeg fikk litt følelsen av at det ikke skulle bli nok, men jaggu... :-D

Jeg er så heldig at jeg har fått jobb i en herlig strikke -og tekstilbutikk her i Mandal.
Da kunne jeg trappe ned til 50 % i helsevesenet.
Det er en FRYD å kunne jobbe med hobby og garn! *elsk*

En kunde kom innom og hadde så lyst på en slik lue.
Hun lurte på om vi solgte slike pilotluer ferdig strikket, men dessverre..
Eller - jeg kunne jo selvsagt bare strikke en for henne. :-D

So I did!



Jeg forsøkte jo å stå imot å kjøpe med meg denne boka, men.... det gikk bare ikke. *haha*
Den er rett og slett nydelig.
Håper de gir ut en bok til, med oppskrifter til litt større barn + ungdom.

Ha en nydeligfiiin dag!

Klem, Torunn.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3