søndag 17. april 2016

Skappelgenser str 10 år.




Disse fargene ble det til slutt.
Pudderrosa suri alpakka 
og
den lyse printen i mini alpakka.
Sandnesgarn begge deler.

Oppskriften fortalte meg at jeg trengte fem nøster av hver,
men jeg satt igjen med ett nøste mini alpakka ekstra.
Byttet det bare i noe annet i butikken. :)



Underveis ble det jaggu tid til et lite vårbilde også.
Elsker alle de fine bukettene lillemor kommer med hver ensete sesong.
Barnehender fulle av blomster... :)



Slik ble den til slutt.
Både Tonje og jeg ble fornøyde. :)

Først skal den henge litt i utstillingen i strikkebutikken, 
der jeg har min jobb nr 2.
Hun gleeeeder seg til å ta den i bruk :-D




1 kommentar:

  1. Så koselig å få nyplukkete markblomster!
    Genseren ble nydelig, de fargene ble lekre sammen.

    SvarSlett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3