mandag 5. september 2016

3 timerslue til lillemor!




Luer må man ha, og denne laget jeg *host* for noen måneder siden..

Jeg laget en del av disse i vinter som var.

- Og SÅ KLART ville lillemor også ha. :)

Jeg gikk ned en pinnestørrelse, og da ble den passelig til henne. 
(Joda hun er 9 år.)

Oppskrift finner du her.

Den ER kjapp å strikke, og i deilig garn.
1 nøste PUS fra DSA.
Jeg strikket også litt BLING i den, men det vil jeg ikke anbefale..
Det var fint så lenge det varte, men man ble lei av å klippe tråder etterhvert... 

Jeg strikket nettopp en genser i PUS, den ble knallgod - men dèt er jo en helt annen historie. :-D



1 kommentar:

  1. Lurt å lage den mindre med tynnere pinner. Har strikket noen sånne jeg også, og det er en superdeilig lue. :)

    SvarSlett

Hver kommentar settes enormt pris på!
Jeg forsøker også å alltid besøke + kommentere tilbake. <3